Anti-blå mandag

(Gårs)dagens hendelsesforløp i kronologisk rekkefølge:


Mornings 10:15 - 12:00  
Forelesning om Kant. Kant var fra Tyskland!
Lært noe nytt i dag og.

Afternoon tea 12:15 - 13:10
Astri og Tyra-date Fredrikke
(etter hvert med Fredrikke og Rikke også, roflmao for ordspill)

Flinkis 13:15 - 14:50
Lese-date med Potter et al., hva nå enn det betyr. WTO, Oxfam, TNCs, aid, trade, migrasjon og etter hvert svekket konsentrasjon.

Koffeinpause 14:50 - 15:25
Kaffesjokk med en dæsj Astri, Vetle og Mari (pas de moi).
Glemmer at jeg ikke burde drikke kaffe.
Nå oppstår energi-mari eller super-mari om du vil.
Ivrig, ADHD, skjelvinger, uttrykk som "Jeg skal på do, må jo bruke all denne energien til noe konstruktivt" og politisk engasjement.
(Men det var gøy, da).

Post-coffée development 15:30 - 16:30
Tilbake på lesesalen.
Presterer å produsere et rungende smell da boka detter på bordet.
Alt er kaffen sin feil, tenker jeg og håper hvertfall den var Fairtrade.
Sier ha det bra til Potter for i dag med urovekkende god samvittighet.
Kapittel åtte = done deal.

Hverdagsidyll 17:30 - 20:59
Jernia-mannen er veldig hyggelig og hjelpsom når jeg spør hva jeg kan henge håndklene mine på.
Det lukter krydra kjøtt i kjellern på Gunerius.
Kiwi tilbyr fiskekaker som jeg ikke kan motstå
(sansene kan, fornuften kan ikke).
Sunn middag = done deal. Stolt!
Hjemme synger vi Chris Brown og Jordin Sparks, JoJo, Justin Timberlake og annen kvalitet.
Godt å ha roomien tilbake.

Vake uten kake og pølser 21:45 - 23:30
Chateau Neuf aka Slott Ni. 
Godt og blandet blir tilbudt. Øl, boo-ing og oo-ing.
Siv er ikke en milf i følge kloke utv-gutter,
og jeg syns jommen meg de har rett.
"Hun er grell", blir det sagt.
Det annonseres at de selger pølser, men jeg rekker aldri å få en.
For å sitere meg selv (og denne har jeg tenkt på lenge)
"...eneste stedet det er pølsefest i byen nå er på homsebar.."
Så innser jeg jo at det er pølsefest på Narvesen. Driti ut.
Ingen valgsjokk som hindrer meg i å dra hjem og (b)logge
til omkring 01:17.

Kommentarer

  1. Nå skulle jeg være skikkelig nerd og sjekke hvilken valgvake du var på, men jeg fant det ikke ut. VG svikter. ;c

    Og jeg lo høyt av dositatet ditt! :D

    SvarSlett
  2. Det var på Majorstua, studentgreie. Åssen går fotostudiet? Moro??

    K9z

    SvarSlett
  3. Morra di er grell. Vent, er morra di Siv Jensen? Eller, nå angrer jeg meg, og har dårlig samvittighet når jeg tenker etter hvem moren din er.

    SvarSlett
  4. Det går greit, baby. Du er tilgitt på en betingelse: at vi møtes fortere enn mora di! ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg