The return of the blogger

Jeg kom plutselig på at jeg for en tid  tilbake hadde dristet meg til å gjenopprette kontakt med meg selv og mitt indre, eller med andre ord, begynne å skrive litt på bloggen igjen. Så slo det meg at jeg ikke hadde fulgt opp dette "løftet" til mine mange tusen trofaste lesere, og kun latt tiden gå sin vante gang. Allikevel har jeg nå satt meg ned med en god kopp te ("Lady of Tahiti") og forbereder meg på å skrive tidenes comeback-innlegg. Jeg mener, gud vet hvor mange som har sittet hjemme og ventet. I uker og måneder....Jaja, cut the crap. Here it goes.

Vel...
For øyeblikket har jeg ikke noen presserende emner å ta opp. Jeg er rett og slett litt tom for såkalt blogg-materiale, eller saker jeg tror vil interessere eventuelle lesere. Så da kan jeg jo begynne med en liten oppdatering: Jeg bor nå i Gamlebyen med tre venninner fra folkehøgskolen. Vi trives godt, tross i noe usunne Snap&Crackle-vaner og uheldige rydderutiner. Jeg vil ikke gå så langt som å våge å påstå at vi representerer de fire urbane jentene fra Sex and the City, men vi har da mye moro allikevel. Dessuten, dette er ikke New York City. Det er downtown Oslo, med alle dets fordeler og ulemper...Det er for eksempel ikke uvanlig med skyteepisoder i nabolaget, eller rohypnol og sneiper i veikanten, blandet med den gjennomtrengelige lukten av lørdag kvelds fylla (og bakfylla).

Mitt liv består foreløpig av å pendle mellom to hothothotte jobber, nemlig pleieassistent på sykehjem og assistent i barnehage. Jeg har nemlig tatt skrittet og bestemt meg for å ta en friår, eller jobbår om du vil. Bortsett fra å jobbe masssse, er jeg en del i leiligheten med jentene, eller ute med Anna, som er min gjenoppdagete festkamerat. Hun jobber også og bor nær sentrum, så det måtte jo bli bra. Når det gjelder kjærligheten, så har jeg bestemt meg for å gi den en pause, eller heller slutte å tenke på den og jage etter den...Et friår fra studier, et friår som singel. Selvsagt skal jeg more meg og treffe gutter da, det er jo et must! Men jeg er ikke i humør til å bli en liten love bird at the moment...

Så, det var en liten oppdatering, og jeg føler egentlig at dette var en innlegg jeg skrev mest fordi jeg følte jeg burde siden jeg hadde sagt at jeg skulle det...Men jaja, her var da en liten snutt trudelutt. Ciao!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg