2016 pluss 5 måneder og 10 dager


Kjære bloggen.

Det er som vanlig en stund siden sist vi traff hverandre. Går det bra med deg? Jeg håper du ikke har fått for mange kommentarer på innlegg, men det ser jeg jo egentlig at ikke har vært noe problem.

Med meg?

Joooo, det rusler og går, humper i vei, og sånn går no dagan.

Først, en liten oppdatering på hva som har skjedd siden sist vi prata:

1. Jeg jobber nå på café på Bekkestua, som kaffeansvarlig.
2. Jeg bor et sted i Oslo nå, men skal snart flytte til et annet sted i Oslo.
3. Kommer ikke på noe mer, sånn i farta.

Sommeren banker på døra mi, og jeg åpner med et smil om munnen. Hvert år er jeg nemlig en 50% utgave av meg selv på vinteren, mens det justeres opp til 100% fra typ mai og ut august.
Denne sommeren skal jeg jobbe litt, og ha to ukers ferie. Jeg tror det blir en brukbar sommer, bare jeg sørger for å få litt sol på kropp og i sjel.


Orker ikke egentlig å utbrodere mer om livet mitt akkurat nå, da det er leggetid.

Men kanskje vi kan snakkes over en kaffe snart?

Kommentarer

Populære innlegg