Menn som tror jeg vil høre det

Jeg er så lut lei menn i forhold som tror jeg skal høre visse ting fordi jeg er singel. Eller fordi jeg er singel og vennlig mot dem, kanskje? 

Frasen "hadde jeg ikke vært i et forhold, hadde jeg vært all over you" er en frase jeg dessverre har fått høre litt de siste årene. Vet ikke om det har med å gjøre at forholdet deres begynner å skrante eller at jeg er en singel kvinne i starten av 30-årene. Mest sannsynlig er det fordi mannen føler seg utilstrekkelig og trenger å få bekreftelse på sin egen storhet. Det gjør det ikke greit!

Her er hvorfor, hvis du ikke skjønte det fra før: 

1. DU HAR KJÆRESTE! Du har en sikkert dritbra dame fra før. En dame som er altfor bra for deg basert på hvordan du oppfører deg utad. Hvis hun ikke er bra for deg: jobb med årsaken til det i stedet for å leke deilig. 

2. Jeg har ingen interesse av å høre det. Du fremstiller det som at dette er noe sjarmerende, og til og med noe jeg skal være litt takknemlig for. NEI! Jeg behøver ikke din "du er min nummer to" bullshit. Jeg er singel, ikke i nød. Har heller aldri insinuert at det hadde vært aktuelt for meg å date deg. 

3. Fordi jeg er hyggelig betyr det ikke at jeg flørter eller på noen som helst måte ønsker den type oppmerksomhet fra deg. Legg den tanken fra deg. Hadde jeg flørta, hadde du merka det.

4. DU ER I ET FORHOLD! Hvis du ønsker det annerledes er dette den verste måten å gå fram på. Skjerp deg, mann. 👎


Takk for meg ✌ 

Kommentarer

Populære innlegg